سرخط خبرها

تلاقی سوژه های رویداد «شهربانو» و بانوان هنرمند، گامی جدید در تولیدات هنری با محوریت بانوان است

  • کد خبر: ۲۰۲۲۸۱
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
تلاقی سوژه های رویداد «شهربانو» و بانوان هنرمند، گامی جدید در تولیدات هنری با محوریت بانوان است
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: تلاقی سوژه های رویداد «شهربانو» با موضوع هویت بانوان مشهد با هنرمندانی از جنس بانوان، موضوعی است که تا کنون کمتر اتفاق افتاده بود و می تواند گامی جدید در تولیدات هنری با محوریت بانوان باشد.

مجید عسکری در گفت و گو با شهرآرانیوز گفت: در حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، مساله اصلی ما هنر است و این که بتوانیم فضای هنری استان را با همکاری نهادها، راهبری کنیم.

وی افزود: تولید متن خوب با محوریت سوژه های مهم و مرتبط با هویت مشهد و تولید فیلمنامه خوب درباره وقایع، شخصیت ها و اماکن هویتی مشهد و استان، قطعا از جمله رسالت های راهبردی حوزه هنری نیز به حساب می آید. ما در اجرای این رسالت و در همکاری با موسسه فرهنگی شهرآرا، تلاش کرده ایم گامهایی برای آینده هنری مشهد و استان برداریم و با فراهم آوردن فضاهای آموزشی و منتوری و از سوی دیگر، ایجاد فضای هویتی مشهد در کانون توجه فیلمسازان به برخی از دغدغه های هنری پاسخ دهیم.

عسکری خاطرنشان کرد: رویداد شهربانو، رویدادی است که با محوریت بانوان برگزار می شود. تلاقی سوژه ها و مفاهیم انتخاب شده در این رویداد با هویت بانوان با فیلمسازان و هنرمندانی از جنس بانوان، موضوعی است که تا کنون کمتر اتفاق افتاده بود و می تواند گامی جدید در تولیدات هنری با محوریت بانوان باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->